torstai 3. maaliskuuta 2016

MAALISKUUN ALUN VALITUT


Aamupalaksi tuorepuuroa! Nammmmmm

Ekat gojimarjat testattu. Eli mun outojen terveysruokien kokeilujakso jatkuu.

"Miten hiusten sähköisyys pois" -googlailun tuloksena testasin pestä hiukset shampoon sijasta hoitoaineella. Liian puhtaat hiuksethan sähköistyy tosi helposti ja hoitoaine taas ehkäisee sitä, joten ihan järkeähän tässä on, vai mitä! No, sähkösyyden lähtemisestä en sit tiiä, mut ei ne ainakaan puhtaaksi tulleet, joten joutusin silti pitämään hiukset vaan ponnarilla :D. Ja eikun seuraavaan vinkkiin..


Kiikutin löytämäni bussikortin Fölin toimistoon. Päivän hyvätyö, check!

Viimepäivien auringonpaisteen jälkeen tänään oli vähän pilvisempi keli, mutta onneksi mulla tais olla taas pitkästä aikaa järkeä päässä, kun lähdin kotoota. Laitoin meinaa huivin lisäksi myös talvikengät jalkaan, jotka oon viimeaikoina vähän liian usein korvannut tennareilla ja ihmetellyt miksi mulla on koko ajan kylmä.

Rahansäästökuurin ekasta päivästä selvitty. Jos vielä pari viikkoa jaksais.

Puhtaat lakanat venaamassa. Hyvällä tuurilla mä voisin jopa innostua tänään menemään vähän aikasemmin nukkumaankin, viimeaikoina on tullut valvottua vähän turhaan. Eli toisin sanoen silmäpussit kasvaa vauhdilla.

2 kommenttia:

  1. Tätä oli kiva lukea :) Eka yö putipuhtailla lakanoilla on jotain parasta ♥ Niin pieni asia, mutta silti :D

    ♥ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista