keskiviikko 17. helmikuuta 2016

UUTTA MUN MEIKKIPUSSISSA // H&M BEAUTY

Toivottavasti siellä ruudun takana on myös kosmetiikkaintoilijoita, sillä mun viime kuukauden postaukset ovat jostain syystä olleet aika meikkipainotteisia :D! Ja ei tuu poikkeusta tänäänkään, sillä mun meikkipussiin tuli tänään aika reippaasti uutta kamaa. Mä en yleensä tykkää mistään kovin rajuista meikeistä, ja sen takia mulla ei mitenkään hirveästi myöskään ole meikkejä (tai ainakin paljon vähemmän kuin joillakin mun kavereista). Eilen illalla mulle iski kuitenkin joku hirveä paniikki wanhojen meikistä ja aloin epätoivoissani selata Youtuben tutoriaaleja sun muita juttuja. Tuloksena pieni shoppailureissu H&M:n meikkiosastolle. Heidän uudet Beauty-sarjan meikit on meinaa tosi laadukkaita hintaansa nähden!

Mukaan lähti yläpuolella näkyviä tuotteita; pari sutia, glitteriä (itse laitoin luomelle), Smoky Nudes luomiväripaletti, eyeliner ja silmämeikinpohjustusvoide. En oo ikinä ennen ostanut näin paljon meikkejä kerralla, mutta kassalla hinnan kuullessa ajattelin vain, että jos kaikki olisikin ollut esimerkiksi MACin tuotteita, niin luku olisi helposti vähintäänkin triplaantunut. 

Äsken ehtisin jo testailemaankin näitä tuotteita, ja täytyy sanoa että tykkään. Varsinkin toi isompi suti, jolla levitin mun meikkivoiteen, oli just nappi. Pehmeä ja mahtui juuri hyvin kulmien välistä. Luomelle tarkoitettu primerkin sai mut tosi tyytyväiseksi. Ton glitterin laittamisen kanssa oli vähän ongelmia (työpöytä täynnä glitteriä...), mutta musta tuntuu, että kaikkien glitterien kanssa on vähän sama homma.
Joten jos etsitte halpoja ja hyviä meikkejä, niin suosittelen käymään tuola Henkkamaukan osastolla. Osviittaa tosta hintaluokasta antaa varmaan se, että mun kallein tuote oli toi luomiväripaletti, joka maksoi 13€. Muut olikin sitten puolet halvempia, eli ei paha mun mielestä! Yksi miinus tulee vaan sen luomiväripaketin pakkauksesta, siitä ei meinaa millään lähde noi karvat sitten millään. Ekassa kuvassa näkyy paremmin kuin hyvin hah :D. Ootteko te kokeilleet H&M Beauty meikkejä?

6 kommenttia:

  1. Hei en ookkaan tajunnut et tuolla myydään myös noita siveltimiä! Täytyypä käydä kattelemassa huomenna :-D

    http://plan-cee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. En olekkaan vielä koittanut näitä uusia, vanhoista kulmakynät oli mun ehdottomia suosikkeja! Nyt täytyy käydä kotiuttamassa, kun kiinnostuin näistä postauksen ansiosta..

    ps. Ihana blogi sulla ♥


    http://emmikristiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun piti kans ostaa sieltä yks kulmajuttu, mut sävyt oli loppu! Ehkä ihan hyvä vaan, rahaa ois kulumu sillon vielä reippaamin.. :D haha. Ja kiitos! <3

      Poista
  3. H&M:n meikit on kyllä tosi hyviä ja omistakin kosmetiikkatuotteista varmaan suurin osa on sieltä hankittuja. :) Sait uuden lukijan!

    http://kultakehykset.blogspot.fi/
    Käy ihmeessä tsekkaamassa ja jos pidit niin liity lukijaksi ja / tai kommentoi? Kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ne on!! Ja jee kiitos, tervetuloa x) mä käyn kattomassa sun :)

      Poista