perjantai 12. helmikuuta 2016

THROWING IT BACK









Perjantain kunniaksi pieni kasa throwback-kuvia ja fiilistelyä lämmöstä. Meinaan, että katsokaa nyt näitä kuvia! En varmasti ole ainoa, jolle tällä hetkellä keplais pieni piipahdus auringossa ;D. Hyvää ruokaa, ei kiireitä, paljon kivoja uusia muistoja ja lämpöä. Itse en ainakaan panisi vastaan! Mä muutenkin rakastan matkustamista niin paljon ja en oikeasti tajua, että miten ikinä ehdin käymään kaikissa paikoissa, missä haluaisin käydä! No, onneksi hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty, ja sen suunnittelupuolen mä todellakin hanskaan. Mites teillä, onko teillä jotain valmiita matkustuspläänejä vai muuten vaan haluaisitte jonnekkin? Mua kiinnostais tietää!

4 kommenttia:

  1. Hiukan on nyt meinaan matkakuumetta näide kuvien jälkeen! :D Just sellanen stressittömyys ja rentoutuminen houkuttelis tällä hetkellä niiin paljon! Harmittaa ihan ettei tällä hetkellä ole mitään kunnon matkapläänejä :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, oon pahoillani jos se on nyt mun syy :D! Mut älä muuta sano, sellanen tekis kyl hyvää :)

      Poista
  2. No kylläpä tuli nyt pahempi matkakuume! Matkaa ei valitettavasti oo varattuna mihinkään, kesälle vasta suunnitteilla ja sinnekin on mun mielestä ihan älyttömän pitkä aika:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, kesään on kyl aika pitkä matka vielä! :D

      Poista