maanantai 22. helmikuuta 2016

BLVCK






Shirt/JC - Pants/Lindex - Bag/old - Shoes/Click Shoes

No jos suoraan sanon, niin en ihan aatellut, että mulla tulisi joskus tän tapaisia asukuvia blogiin. Kotona sisällä kuvaatuja siis. Mutta kerta se on ensimmäinenkin ja ihan nätit niistä silti tuli, pikkasen rakeisia ehkä :D.

Hiihtoloma alkoi siis wanhojen risteilyllä, joka on nyt ohi. Ja nyt kun ulkona taas vihdoin sataa lunta (uu siis vitsi mitkä maisemat mulla on ikkunasta!), niin mulla on liikuntakielto. Mulla ois siis ihan uudet laskettelusukset kaapissa odottamassa käyttöään ja vihdoinkin kun olisi aikaa mennä mäkeen, niin mäpäs en saakkaan mennä! Ehkä mä selviin tästä :D Mutta joo, nä oli vaan tälläiset nopeat moikat teille lukijoille. Oon vähän suunnitellut, että nyt hiihtoloman aikana saisin taas postauksia kerättyä ja saisin korjattua sen viime viikon vähän huonon postaustahdin, joka ainakin mua häiritsi. Eli siis pian kuullaan! <3 Pitäkää hauskaa.

4 kommenttia:

  1. Ihana asu!! Yksinkertanen, mut silti tosi kivannäkönen :-) Noi housut on ihanat!

    http://plan-cee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Voi että ihana asu, mä tykästyin kovasti tuohon toppiin ja housutkin näyttää sun päällä kyllä tosi makeilta, oot kaunis niin kuin aina :) ♥ Ja ihania kuvia wanhoista, toivottavasti oli kiva risteily :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivitsit ihana kommentti!! <3 kiitos niin paljon! Mäkin tykkään paidasta, olin heti ihan wow ku näin sen haha:D

      Poista