perjantai 22. tammikuuta 2016

MAKEUP







Moikka ihanat! Mulla ois wanhojen tanssit tulossa neljän viikon pääsä ja vähän ois vielä tekemistä sen suhteen. Ajattelin tehdä sinne meikin itse, koska siten toivottavasti  saan parhaiten sellaisen meikin, jonka ite haluan. Joululahjaksi tuli lahjakortti Kicksiin, joten käytin sen juhlameikkiin, johon kuului samanaikaisesti vähän opetusta. Sain siis täksi perjantai-illaksi kivan meikin + vähän vinkkiä siitä, miten varjostukset ja luomivärit yms. kannattaa laittaa, jotta ne pysyisi mahdollisimman hyvin koko sen pitkän päivän :) Aika kiva paketti mun mielestä!

Viimeaikoina on muutenkin tullu häärittyä enemmän meikkien kanssa kuin ikinä ennen ja vaikka mun ja mun äidin kuvaustaidot ei välttämättä riitä siihen, että toi meikki näkyisi noissa kuvissa hyvin, niin toivottavasti näätte niistä edes jotain! Itse tykkäsin, että tyttö joka mut meikkasi, sai mun kreisit silmäjuonteet piiloon ja tän meikin kanssa niitä ei juuri edes huomaa! Nyt vaan keksimään jotain kivaa tekemistä illaksi ettei nämä meikit menis ihan hukkaan haha! Viettäkää tekin ihana viikonloppu <3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti