maanantai 12. lokakuuta 2015

TALLINNA - KESÄ 2015


Käytiin kesän lopulla Tallinnassa ja tässä parit kuvat sieltä. Eka päivä kaupungissa lähti ihan sillä, että kierreltiin kartan ja matkalaukkujen kanssa ympäri satamaa eikä vaan tajuttu, et miten päästään meidän hotellille. Tai edes missä se on.

Sitten päästiin vanhaan kaupunkiin. Tässä vaiheessa mulla meinas mennä hermot, kun muut halus istua terassilla ja itse tietty malttamattomana halusin heti mennä tsekkaamaan vaatekauppojen tarjonnat!
 

Mut päätin sit kuitenkin hymyillä! Naapuripöydän asiakkaalta tuli tässä vaiheessa jotain outoa kommenttia. Ei heti tajuttu, että sekin oli suomalainen :D

Mun vaatekauppojen kiertelyn jälkeen lähdettiin ettimään yhtä tiettyä liikettä vanhastakaupungista. Se oli kuitenkin harmiksi muuttanut ihan toiselle puolelle kaupunkia, joten päätettiin jättää väliin.

...mut sitten heti sen jälkeen päästiinkin aivan ihanalle kahvila-alueelle!




...josta mä väsyneenä nälkäkiukkuilijana sain vihdoin ruokaa, huh! Oli muuten ehkä parhaat letut ikinä.

Ja sitten myöhemmin illalla, kun oltiin just syöty yhdessä erittäin oudossa ravintolassa ja päätettiin jatkaa siitä niin jälkkäreille toiseen paikkaan...

...niin mun annoskateudesta kärsivä täti päätti tulla samaan kuvaan :D.









Ja se tunne, kun sitten vihdoin oltiin hotellilla koko päivän kävelyurakan jälkeen! Aika hyvin säätämistä ja ylimäärästä häslinkiä saatiin aikaseksi, mutta mun mielestä ne kuuluukin matkustamiseen! Luulis, että tulisi tylsäksi, jos ei mitään outoa tapahtuisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti