sunnuntai 18. lokakuuta 2015

RELAXED

Ihanan rentouttava syysloma alkaa nyt taas kerran (aika menee niin julmetun nopsaan :D) olla takanapäin! Hassua, mut tuntuu oikeesti ihanan helpottavalta sanoa, etten ole tehnyt oikeestaan mitään. Tekemistä on kyllä riittänyt ihan jokaiselle päivälle, oon muun muassa käynyt kavereiden kanssa vähän shoppailemassa ja tänäänkin näin mun yhtä kaveria frozen yogurtin merkeissä. Silti oon suurimmaksi osaksi vaan viettänyt aikaa kotona ja ottanut rennosti. Mulla tuppaa olemaan vähän tapana aikatauluttaa mun elämää ja suunnitella kaikkia ihme juttuja, jotka helposti aiheuttaa ihan turhaa stressiä. Tällänen pieni hengähdystauko on tehnyt siis ihan hyvää mulle, kun tuntuu, että oon muuten koko ajan liikkeessä. Nyt taas jaksaa paiskia niitä kouluhommia vähäsen paremmin ainakin seuraavat pari päivää!





2 kommenttia:

  1. Ihana blogi ja kivoja kuvia:) Tykkään! Jään kyllä seurailemaan.
    terkuin Harriet
    http://harrietjulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista