perjantai 30. lokakuuta 2015

LOKAKUUN SUOSIKIT


Lempi herkku: Mun joka syksyn ykkönen, omenapaistos! Ois varmaan pitänyt tehä useemminkin kuin vaan kerran, koska tykkään tosta niin paljon! :D

Lempi hetki: Auringonlaskut, joita koitin useemmankin kerran saada tallennettua mun muistikortille, mutta olin aina joko vähän liian myöhään liikkeellä tai sitten mun paikka oli aivan väärä, eikä auringosta näkynyt yhtään mitään :D. Uus yritys joskus toiste sitten haha



Lempi vaate: No vaikka tä onkin syyskuun puolella ostettu, niin ehdoton lokakuun lemppari! Niin pehmeä ja ihana, postaus täällä!.

Lempi väri: Ei varmaankaan vaikea arvata; ruska! Vielä on onneksi jonkun verran lehtiä puissa, ettei tarvii pelkkää harmaata katella.


Lemppari tapahtuma: Viime viikonlopun Osaava nainen -messut! Oisin halunnut laittaa tähän Haloo Helsingin hartsun keikan, mut minkäs teet kun ei saanut lippua ostettua :D

Ja loppuun vielä kivoin kokeilu: Tuorepuuro! Tykkäsin mausta ja vaikka tä oli mulle perjaatteessa uusi tuttavuus, niin oon pienenä kuitenkin aina syönyt tätä! Oon siis monta vuotta laittanut kaurahiutaleita ja jogurttia sekaisin, vaikka siitä onkin nyt vasta tullut jonkinlainen innostus ruokamaailmassa :D Hyvän makustahan se oli, muttei pitänyt mun nälkää poissa tuntia pidempään, joten en ainakaan aamupalaksi tota aio enää kokeilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti