torstai 8. lokakuuta 2015

EASY DAY



Mulle on jäänyt päälle viime viikkoisesta kuumeesta joku ihme flunssa, joka väsyttää mieltä ärsyttävästi. Tuntuu, että joka toisella on jokin tollanen nyt, koska melkein kaikki koko ajan kipeänä :D. Johtuu varmaan kylmästä ilmasta tai jostain. Onneksi fiilistä nostaa se, että koeviikko loppui tänään! Huomenna alkaa uusi jakso ja pakko myöntää, ettei mulla oo vielä hajuakaan mitä aineita mulla on huomenna. Tänään oli kuitekin se ihana "välipäivä", ettei tarvinnut enää lukea kokeisiin, mutta ei ole myöskään läksyjä uusista aineista! Ihanan vapauttavaa ja muutenkin kun viikonloppu alkamassa :)

Huomisesta puheen ollen, mulla on silloin nimpparit! :D Eipä se mikään suuri juhla ole, mutta silti hauskaa. Ehkä mua odottaa illalla kotona jokin leivonnainen tms haha! Se nähdään sitten.

2 kommenttia:

  1. Tykkään tosta asusta! Toivon, että mä en tuu taas kipeeksi :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Ja toivotaan ettet tuu, ärsyttävä tällänen flunssa :D

      Poista