maanantai 25. toukokuuta 2015

MANGOMANIA




Kirjaimellisesti olen noin puoli vuotta haaveillut viimeisen koeviikon aikana lukevani ulkona auringonpaisteessa kokeisiin ja samalla ruskettua kahvipavuksi. Jotkuthan ovat tuolla ulkona oikeasti jo makoilleetkin, mutta mä en sinne ole mun nuhani kanssa menossa itteäni vielä lisää vilustuttamaan. Siispä päätin tuoda auringon tänne sisälle, mangon muodossa.

Toi kuulosti mun mielestä hyvältä ja päässäni suunnittelin jo kuvia täydellisesti pilkotusta mangonpuolikkaasta vielä kuoressaan kiinni, mutta todellisuudessa tä menikin vähän toisin. Siis miten se mango oikeen irrotetaan siitä kivestä?? Auttakaa mua pliis :D!! Luin oikein ohjeitakin netistä, että ensin halkaise se ja revi sitten irti. No mähän sitten repisin, eikä irronnut mihinkään, mangokin melkein muussaantui :DD. Olikohan liian raaka vielä? No loppujen lopuksi kuitenkin sain jonkunlaisia siivuja, mutta onneksi sen kokoisia, että jotain sain suuhunkin ja näytille. Ja hyvää muuten oli! Sehän se pääasia kuitenkin oli :D

4 kommenttia:

  1. Itsekkin olen nähnyt ihmisiä aivan liian vähissä vaatteissa tuolla ulkona. Toivotaan, että lämpimät ilmat tulisivat pian! :) Niin pääsisi ottamaan sitä aurinkoa :D

    VastaaPoista
  2. En valitettavasti osaa auttaa sua sen kiven irroituksen kanssa, koska en ole ikinä edes ostanut tuoretta mangoa, vaikka pidänkin siitä hedelmästä kuin hullu puurosta. ::D Olen muuten useamman kerran käynyt sun blogissa ja joka kerta ihastelen sun banneria. Se on vaan niin hieno. <3 Tosi mukavaa kesää sulle. :3

    Emma Alhola - Kisaki Seikatsu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei :D kannattaa joskus ostaa ja nähdä et saatko samanlaisen ongelman aikaan ku mä :D ja oii haha kiitos ihana, samoin sulle! :-)

      Poista