lauantai 11. huhtikuuta 2015

NEW IN - NEON GREEN




En tiiä oonko ikinä maininnut täällä, mutta harrastan siis yleisurheilua ja siitä huolimatta mulla on liian vähän urheiluvaatteita ja välillä niistä ihan pulaa! Ollaan pian lähdössä Espanjaan etelänleirille ja eihän siellä tietenkään mitään pesukonetta ole, niin oli pakko käydä tänään shoppailemassa pari vaatetta lisää. Onneksi mulla oli alennuskuponkeja käytössä, koska olen niin hemmetin pihi, että sekin on yksi syy, miksi mulla on niitä vähän. Nyt sain siis kivoja urheiluvaatteita (haaveillut noista Niken urheilurintsikoista puoli vuotta) ja vielä halvemmalla kuin normaalisti! Eihän tässä voi olla muuta kuin iloinen :)

4 kommenttia:

  1. Mä ostan aina omat treenivaatteet henneisistä tai ginasta yms, kun siellä treenivaatteet on mun pihille budjetille just sopivan hintasia. Stadiumista kelpaa myös Socin vaatteet, mutta "merkki"vaatteet saa suosiolla jäädä kauppaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun piti ostaa siitä ginan uudesta mallistosta vaatteita mut ekaks loppu koot ja nyt en oo enää nähny kaupoissa :/

      Poista
  2. Hei! Mun blogista löytyy sulle liebster award 11 kysymystä - haaste, jonka voit käydä tsekkaamassa jos kiinnostaa! :)

    www.lauraahs.blogspot.fi

    VastaaPoista