maanantai 2. maaliskuuta 2015

PIHEYDEN TUNNUSMERKKI


Koska oon aivan varma, etten voi olla koko maailman ainoa pihi ihminen, niin luultavasti joku teistäkin lukijoista tietää sen tunteen, jota koin viikonloppuna. Siis sen tunteen, kun haluaa jotain tavaraa tosi paljon ja jonka hintakaan ei häiritse, mutta silti haluaisi sen olevan (edes vähän) halvempi. Jokin siinä aina vaan riipaisee kun joutuu luopumaan omista rahoistaan! Ollaan puhuttu tästä kavereidenkin kanssa, että kun maksaa ostoksia, niin kyllähän te tiedätte, sen myyjänhän pitää aina vähän "kiskaista" sitä seteliä. Eihän kukaan nyt vapaaehtoisesti omista rahoistaan halua luopua! Vaikka saisikin uuden ihanan laukun vastalahjaksi.

4 kommenttia:

  1. Mä kyllä voin niin samaistua tähän sun tekstiin.. Oon niin pihi ihminen että se ei aina oo edes omasta mielestä hyvä asia :-D Vaikka tilillä ois kuinka paljon rahaa, ja vaikka ne riittäis ihan reilusti johonkin haluamaani asiaan niin monesti se asia silti jää ostamatta.
    Tosi kiva banneri sulla muuten, rakastuin!

    www.iinaemiliasd.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aajoo mulla noi menee vähän ristiin kun oon samalla kamala ostohullu! Usein mietin niitä rahoja koko ajan kun ostan että mistä saan ne takaisin jotta en köyhtyisi paljoa XD mut kiitos ihana!

      Poista
  2. Hah, niin totta! :D Mutta olethan sä kivan laukun löytänyt! :)

    Lea - Kuviakin kiinnostaa

    VastaaPoista