perjantai 30. tammikuuta 2015

KAHTIA JAETTU




Tollanen on mun fiilis nyt. Tosi kaksijakoinen! Tuntuu, että kaikki on mennyt tänään sekä hyvin että huonosti. Pääsin jo kahdeltatoista kotiin aivan fiiliksissä siitä, että on koko päivä aikaa tehdä vaikka mitä. Perjaatteessa kolmen päivän viikonloppu, kun pääsi niin ajoissa. Sitten kuitenkin tajusin, ettei mulla ole mitään suunnitelmia täksi päiväksi, kun mun ja mun kavereiden yökyläjutskakin peruuntui. Myös fysiikan koe oli aluksi erittäin vaikea, mutta se johtui vain mun omasta väärinkäsityksestä hahah. Kannattaisi varmaan ekana opetella lukemaan tehtävänannot!

Nyt koitan keksiä loppupäivälle tekemistä. Tekisi ihan hirveästi mieli mennä katsomaan leffaan jotain elokuvaa, mutta en oikeastaan edes tiedä mitä siellä pyörii. Varesta ainakin, vai? Kertokaahan, jos tiedätte :) Hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti