maanantai 22. joulukuuta 2014

SAY HELLO TO MY NEW HAIR






Mulle kävi taas klassiset. Lähdin kampaajalta superiloisena uusien hiuksieni kanssa, ja kotona tajusin, että ne on ihan hirveät. En oikein vieläkään tiedä kumpaa mieltä olen. Taidan kuitenkin pikkuhiljaa kallistua siihen, että uusi väri on vain totuttelukysymys, ja kyllä nä mulle ihan hyvin sopii :) Oikeastaan, ei tätä muutosta edes kunnolla erota mun vanhoista hiuksista. Laitettiin vaan liukuvärjäyksellä kirkkaammat latvat ja siinä se. Latvoista lähti ehkä juuri ja juuri puoli senttiä pois.

Yritin tietty muotoilla kampaajalle mahdollisimman selkeästi, kuinka paljon leikataan, kun sanon että "kuivat latvat pois". Yleensähän jos noin sanoo kampaajalle, voi olla aika varma, ettei päässä ole paljon mitään jäljellä sieltä lähtiessäsi. Varsinkin, jos yrittää kasvattaa hiuksia, niin itse en jättäisi mitään riskin varaan. Oon kuullut tästä monia kauhutarinoita ja itsekin kokenut kyseisen kohtalon, joten kerrankin muistin mainita asiasta! Ei siis ainakaan liian lyhyistä hiuksista tarvitse kärsiä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti