keskiviikko 3. joulukuuta 2014

MY NEW FAVOURITE CAFÉ




Rakastan nykyään kahviloissa käyntiä. Taidan itseasiassa käydä kahviloissa melkein joka viikko. En tajua, miten en ennen edes pitänyt kahvista, se on nykyään niin suurta herkkua. Oon huomannut, että en malta oikein enää edes odottaa, milloin menen seuraavan kerran kahville! Ja vaikka tä kaikki saa kuulostamaan siltä, että mä olisin joku kahviesieppo, niin en kuitenkaan ole. Kotona en usein edes juo kahvia, koska mun mielestä kahvin pitää tuntua "luksukselta", ja siksi tykkään juoda sitä vain kahviloissa.

Olin kuitenkin jo pitkään haaveillut pääseväni erääsen kivalta näyttävään kahvilaan, joka sijaitsee Aurajoen rannalla, aivan pääkirjaston lähellä. Tänään se päivä koitti, ja voin sanoa, että en ainakaan tuohon kahvilaan pettynyt! Se oli viihtyisä, tunnelmallinen, valoisa, ihanalla sijainnilla ja nimeltään Café Carré. Ja koska kaikilla kavereilla oli hirmuinen nälkä, tyydyimme tällä kertaa suolaisiin ruokiin, mutta mun on ihan pakko mennä sinne joskus uudestaan, niin hyviltä ne kakkupalaset meinaa näyttivät!

12 kommenttia:

  1. ihanan näkonen kahvitteluhetki, tuli ihan nälkä :D

    VastaaPoista
  2. ihanan tunnelmallisia noi kaupunkikuvat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanan näköisiä kahvikuvia, ja maisemakuvatkin täydellisiä. Mulla on ihan sama juttu, kahvinjuonti kotona ei vaan oo yhtä kivaa
      http://viiviwrites.blogspot.com

      Poista
    2. Kiitos paljon!! Ja se on ihan totta, siitä puuttuu jotain :/

      Poista
  3. Musta on kanssa tosi kiva käydä eri kahviloissa! Se on hyvä tapa viettää aikaa kavereiden kanssa ja tietysti syöminen siinä sivussa on aina plussaa! ;) Tosi kivoja nää kuvat! Jos joskus Turkuun eksyn, täytyy käydä toi kahvila tsekkaamassa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä sun kanssa ! :D Ja käy ihmeessä, suosittelen! :)

      Poista
  4. Kahvittelu on kyllä yksi kivoimpia tapoja viettää aikaa <3 Harmi vaan kun se kahvilan kahvi on aina niin paljon kalliimpi kun kotona tehty :P Muuten vois käydä usemminkin :)

    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä! Ja hahah niin on, se onkin yks niistä varjopuolista :D

      Poista
  5. itekkin oon hurahtanut kahviloihin ihan täysin! :D ne kaikki ihanat makulatet kermavaahdon kera on vaan niin taivaallisia <3

    VastaaPoista