lauantai 20. joulukuuta 2014

MY MORNING RECIPE





Vihdoin se on alkanut. Ja vielä ihanan rennosti. Oon mun tän joulun ensimmäisenä loma-aamuna noudattanut hyvän aamun kaavaa: nouse hitaasti, syö hyvin ja nauti elämästä. Kaikki onnistui. Pakko muuten mainita, että jostain mun on ollut tietty pakko saada perinnöksi aamukiukkuisuus (jep jep, syytän sukuani tästä). Jos jokin pikku asia menee huonosti, niin mun suusta voi helposti karata mörrimöykkyjä haha. Tänään niitä tais tupsahtaa vain yksi. Ehkä, koska mulla oli tavotteena olla päästämättä yhtään. Melkein onnistuin!

Tänään ois kuitenkin suunnitelmissa käydä kaverin kanssa ostamassa parit joululahjat. Luultavasti päästään liikkeelle pahimpaan ruuhka-aikaan, mutta ei sen niin väliä. Pitää vaan varata paljon energiaa mukaan!

2 kommenttia:

  1. Hämmentävää, et ihmiset on kiukkuisia aamulla :D Mä saatan olla hiljaa heti herättyäni, mut siinä vaiheessa ku alan puhua, oon jo pirtee ja positiivinen. Mut toisaalta mä oon sit kiukkunen nälkäisenä.
    Pitäkää hauskaa lahjoja ostellessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no, mä oon kiukkuinen myös nälkäisenä :D tai oikeastaan mä vaan ärsyynnyn joistain ihan turhista asioista, joihin muut ei edes kiinniyä huomiota. Jos tä luonteenpiirre lähtis musta pois niin en varmaan kaipailis sitä ollenkaan takasin :D

      Poista