sunnuntai 9. marraskuuta 2014

MUUTTOHOMMIA & ISÄNPÄIVÄ

Mun lauantai meni suurimmilta osin muuttohommissa. Oli muistaakseni eka kerta, kun olin missään muutossa auttamassa. Raskasta se kuitenkin oli, niin kuin olin vähän ajatellutkin.

Tänään juhlittiin isänpäivää ja sen takia syötiin aamulla vähän parempi aamupala. Tarjolla oli muun muassa patonkia, munia, tuoreita hedelmiä, suklaakonvehteja ja muutakin hyvää. Illalliseksi olis vielä tarkotus paistaa kuhaa! Nam, se on mun lempikalaa.

Nyt mun pitäis kuitenkin kiirehtiä menemään, mun ois meinaan tänää tarkoitus aloittaa tekemään yhtä äikän juttua. Siihen ois pitänyt kerätä tietoa koko kurssin ajan, ja työn teko alotetaan huomenna koulussa. Mä kuitenkin ahkerana aloitan tiedon keräämisen vasta tänään! Hmm, mitäköhän siitäkin tulee..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti