lauantai 11. lokakuuta 2014

JC HANSA GRAND OPENING

Nyt eletään taas niitä aikoja, kun heräteostajilla on monta tilaisuutta esitellä taitojaan. Melkeen joka viikolla on jollain kauppakeskuksella oma alennusmylläkkä ja tarjouslehtisiä tipahtelee postilaatikosta taukoamatta. Itsekkin kävin pari kertaa nyt olevilla Hulluilla Päivillä, mutta onneksi mun mukaan lähti vain Doven suihkusaippua kolmella eurolla. Aika halvalla siis pääsin.

Mun mielestä parasta noissa tavaratalojen alennuspäivissä on ne kosmetiikka- ja hiustuotteiden alennukset. Kaikki paikat on täynnä niitä laareja joista saa penkoa. Parempaa tänä viikonloppuna oli kuitenkin, kun JC päätti vihdoin tulla Turun Hansaan. Se on ennen ollut Turun seudulla Myllyssä, mutta sinne on mun vähän hankala mennä, joten olin siis superiloinen, kun sain tietää kaupan tulevan myös keskustaan!

Avajaistarjouksena oli (ja on koko viikonlopun) -30% kaikista tuotteista. Itse kävin siellä perjantaina pikaisesti ja löysin tosi kivan ruutupaidan! Ostaessa sai mukaan myös ilmaisen kangaskassin. Vähän jäi harmittamaan, kun Myllyn liikkeessä on tosi paljon kaikkia nättejä koruja myynnissä, mutta uudessa liikkeessä niitä en nähnyt. Koruja olisi ollut kiva ostaa alennuksella, kun niitä harvemmin ostelen.

Jeii, mulla oli torstaina nimpparit ja äiti osti pullaa

Ilona

6 kommenttia:

  1. Mielettömän ihana blogi sinulla, ja pidin erityisesti varsinkin tästä postauksesta - olet niin kaunis! <3

    Liityin lukijaksesi! <3 Käy ihmeessä kurkkaamassa myös minun blogini, jos kiinnostaa :)

    <3: http://sofialaurent.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vitsit tulin niin iloiseksi sun kommentista!! Kiitos paljon!! :-)

      Poista
  2. Aaaa miten ihana kangaskassi sulla ja rakastan tota banneria :--) !!

    http://starrynight-emma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. On muuten erittäin mukava blogi! :) Lukijaksi alan!

    VastaaPoista