tiistai 30. syyskuuta 2014

LOUNASVINKKI TURKULAISILLE

Mä oon nyt kyllä niin iloinen! Matikan koe meni tosi hyvin odotuksiini nähden, vaikkei mun rima kauhean korkealla ollutkaan. Pelkäsin todella, etten pääsisi kokeesta edes läpi, mutta se olikin paljon helpompi kuin luulin :D Huomenna jatkuu enkun kokeella. Onneksi se ei ole mulle niin vaikeaa, joten sitä on turha stressata.

Otsikkoon liittyen; kävin kokeen jälkeen hakemassa Turun keskustassa olevasta Eliksiiristä salaattia. Paikka sijaitsee Mehiläisen alakerrassa. Siellä oli salaattibuffet, josta sai ottaa niin paljon erilaisia salaatteja kuin vain itse halusi. Hinta määräytyy sen mukaan minkä verran otat. Kilohinta tais olla 19€/kg. Itse säikähdin hintaa aluksi ja pelkäsin, että joudun maksamaan parikymmppiä mun salaatista, mut mun hinnaksi tulikin vaan reilu viis euroa :). Eli aika halpaa mun mielestä (ja sitäkin parempaa)!

Toi Eliksiiri on kasvispainotteinen paikka, joten lounaat siellä oli jotain kasviskeiton ja kikhernepihvien tapaisia. Myynnissä oli kans smoothieita, juustokakkuja ja suolaisiakin piirakoita sun muuta. Paikka vaikutti myös todella suositulta, porukaa virtasi koko ajan sisään ja ulos. Mä ainakin on menossa sinne vielä uudestaan!





Ilona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti