lauantai 27. syyskuuta 2014

KUULUMISET

Tämä viikonloppu taitaa mun osalta mennä ihan vain kotona ollessa. Mulla on ensiviikolla matikankoe ja pitäisi olla koko ajan nenä kirjassa kiinni, jotta alkaisin tajuamaan siitäkin jotain. Mulla on siis menossa pitkän matikan eka kurssi ja nyt jo tuntuu etten pääse kokeesta läpi :D Yritän kuitenkin taistella mahdollisimman pitkään eli mua ei pitäis kauheen aikaisin näkyä siellä lyhyen puolella.

Käväistiin äidin kanssa aamulla kauppareissun yhteydessä Intersportissa. Oisin halunnu yhden Adidaksen hupparin, ja kerrankin kun äiti oli mukana kukkaron kanssa valmiina maksamaan, niin tätä hupparia ei tietenkään ollut siellä myynnissä. Niin mun tuuria, haha. Olin nähyt kyseisen hupparin kuitenkin keskustan liikkeessä, joten pitää varmaan joku päivä käväistä siellä :)


Ilona



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti